سمپاشی سوسک ریز 09196472172
نوشته شده توسط : داوود اسکندری

سمپاشی سوسک ریز با استفاده از بهترین سموم و به صورت تضمینی یکی از خدماتی است که توسط گروه پاکسازان محیط اجرا میشود با ما همراه باشید. گروه پاک سازان محیط فعالیت بسیار وسیعی در حوزه سمپاشی سوسک ریز ، سمپاشی سوسک ریز سیاه ، سمپاشی سوسک کابینت ، سمپاشی سوسک ریز آشپزخانه و انواع سمپاشی های دیگر دارد.در ادامه به خصوصیات سمپاشی منازل و همچنین بهترین روش سمپاشی سوسک ریز و در نهایت قیمت سمپاشی سوسک ریز میپردازیم و امید است بتوانیم بهترین عملکرد در پاک سازی محیط شما داشته باشیم.تلاش مجموعه ما بر این است که با سمپاشی های به روز و با استفاده از سموم با کیفیت و با متد روز دنیا آرامش و آسایش را برای شما به ارمغان آوریم.

 

تماس جهت سمپاشی سوسک ریز ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

 

سوسک ریز یا همان سوسک کابینت که مشهور به سوسک آلمانی هستند اندامی ریز با بدنی قهوه ای روشن دارند. این نوع از سوسک ها تولید مثل بسیار سریعی دارند که اگر فکری به حال آنها نکنیم قطعا خسارات زیادی به منازل شما وارد میکنند. سوسک ها علاقه بسیار زیادی به مکان های تاریک و گرم دارند به همین اکثر آنها در فاظلاب ها زندگی میکنند. شاید یکی از دلایلی که اکثر کارشناسان معتقدند که سوسک های ریز حامل بیمارهای بسیاری هستند همین موضوع باشد. برای از بین بردن سوسک های ریز غیر از سمپاشی سوسک ریز راه حل های بسیاری وجود دارد اما راه قطعی برای نابودی آنها نیست با هم در ادامه به روشه های از بین بردن سوسک های ریز میپردازیم.

 

برای سمپاشی سوسک های ریز باید کدام مناطق را بررسی کرد؟

  • همانطور که قبلا گفتیم سوسک های ریز بیشتر در فضاهای گرم و تاریک زندگی میکنند و تولید مثل میکنند پس قبل از هر اقدامی باید مناطقی مثل گوشه های کابینت پشت یخچال ، ماشین لباسشویی ، درزهای دیوار و... بررسی شود قطعا در این مکان ها میتوانید ردپایی از آنها را پیدا کنید و اولین قدم این است که بتوانید مکان حضور سوسک هارا پیدا کنید.
  • یکی دیگر از جاهایی که میتوان بررسی کرد کنار سطل زباله میباشد و یا جاهایی که غذاهای خورده ریخته شده است.
  • در مکان ها هایی که آب چکه کند و یا مانده باشد به دلیل نیاز آنها به آب احتمال وجود این موجودات ریز بسیار زیاد میباشد.
  • در لابه لای درزهای دیوار به دلیل اینکه فضایی گرم و تاریک میباشد حتی امکان تولید مثل در آن مناطق هم بسیار زیاد میباشد.

 

تماس جهت سمپاشی سوسک ریز ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

 

خصوصیات سوسک های ریز:

سوسک های ریز دارای شش پا دو شاخک و بال هستند که شاید در دید اول به نظر بیاد آنها پرواز میکنند اما اکثر این حشرات پرواز نمیکنند و از بالهای خود به هیچ عنوان استفاده نمیکنند. آنها اندامی ریز دارند و به رنگ قهوه ای روشن هستند و در لاله لای کابینت منزل شما سکونت دارند. سوسک های ریز حامل بیماری های بسیاری از جمله آسم هستند که حضور آنها در محل سکونت شما باعث ایجاد مشکلات بسیاری برای فرزندان و خود میشود. پس همین الان به فکر چاره ای برای ریشه کن کردن آنها باشید. در ادامه راهکارهایی برای از بین بردن این نوع حشرات به شما میدهیم اما تنها راه قطعی و تضمینی سمپاشی سوسک ریز میباشد و تمامی مراحل زیر مقطعی میباشد.

 

سمپاشی سوسک ریز01

هزینه سمپاشی سوسک ریز چه مقدار میباشد؟

قیمت سمپاشی سوسک ریز و همچنین سمپاشی سوسک کابیت و سایر سمپاشی ها به موارد بسیاری اعم از:

  • متراژ منزل و یا شرکت و یا محیط مد نظر شما
  • تعداد بار استفاده از سموم برای ریشه کن کردن سوسک های ریز
  • نوع سم استفاده شده در یک سمپاشی سوسک ریز
  • و...

بستگی دارد که اگر شما هم نیاز دارید قبل از سمپاشی سوسک ریز از قیمت انواع سمپاشی ها مطلع شوید همین الان با ما تماس بگیرید. متخصص های سمپاشی ما در تیم پاکسازان محیط با ارائه بهترین خدمات مشاوره در زمینه سمپاشی سوسک، سمپاشی سوسک درشت، سمپاشی سوسک ریز ، سمپاشی سوسک کابینت ، سمپاشی سوسک آشپرخانه و... در پاکسازی تمامی مکان ها ( سمپاشی منازل، سمپاشی هتل ، سمپاشی ادارات ، سمپاشی هتل ها و...) همراه شما خواهند بود.

 

تماس جهت سمپاشی سوسک ریز ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

 

روش های عامیانه برای از بین بردن سوسک ریز

  • استفاده از اسپری های سوسک کش:

شاید یکی از عامیانه ترین روش ها برای از بین این نوع حشرات که اکثر مردم هم در اولین قدم آن را تجربه میکنند استفاده از اسپری های سوسک کش میباشد. متاسفانه اکثر مردم اطلاع دقیقی از مواد استفاده در این نوع سوسک کش ها ندارند و به راحتی مقدار بسیار زیادی را در فضای خانه اسپری میکنند که همین امر باعث میشود به مرور زمان افراد خانواده دچار بیماری های تنفسی شوند.

  • استفاده از تله های موجود دربازار برای از بین بردن سوسک ریز:

     

شاید یکی دیگر از راهایی که میتوان امتحان کرد استفاده از این نوع تله ها باشد زیرا این تله ها از مواد چسبنده ساخته شده و سوسک هارا گیر می اندازد همچنین به دلیل داشتن بوی مواد غذایی اکثر سوسک ها به سمتش کشیده میشوند و در دام می افتند اما قطعا راه حل مفیدی برای از بین بردن سوسک های ریز نمیباشد.

 

  • سمپاشی سوسک ریز یک بار برای همیشه:

اگر به فکر ریشه کن کردن سوسک های ریز در منزل یا محیط کار و یا فروشگاه خود هستید یک بار برای همیشه از روش های نوینی که گروه پاک سازان محیط انجام میدهد استفاده کنید و از شر این حشرات موذی خلاص شوید. سمپاشی سوسک ریز یکی از خدماتی است که گروه ما با استفاده از بهترین سموم موجود در بازار و همچنین با استفاده از بهترین کادر سمپاشی انجام میشود و ما این این تضمین را به شما میدهیم برای همیشه خود و خانواده خود را از شر این حشرات خلاص کنید.

 

اگر همین الان به فکر ریشه کن کردن سوسک های ریز آشپزخانه ای نباشید به زودی خواهید دید محیطی بسیار امن و راحت برای این حشرات ساخته اید و در گوشه گوشه منزل شما آنها حضور دارند پس همین الان به فکر ریشه کن کردن و از بین بردن قطعی و تضمینی سوسک های ریز آشپزخانه و بقیه جاها باشید.در تیم سمپاشی گروه پاکسازان محیط کارشناسان مجرب بسیاری وجود دارد که قبل از شروع فعالیت مواردی بسیار مهمی را به شما گوشزد میکند تا شما بتوانید بهترین تصمیم را برای پاکسازی محیط زندگی خود بگیرید. اگر شما هم به فکر آسایش خود و خانواده خود هستید همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

تماس جهت سمپاشی سوسک ریز ۰۹۱۹۶۴۷۲۱۷۲

 

 





:: برچسب‌ها: سمپاشی سوسک , سمپاشی سوسک ریز , سمپاشی سوسک درشت , سمپاشی ساختمان , سمپاشی منزل ,
:: بازدید از این مطلب : 10860
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 17 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: